Colònies a la Garrotxa, la comarca dels volcans!

Aquests dies els alumnes de 4t estem gaudint de les colònies a la Vall d’en Bas, com ja sabeu, per poder aprendre i gaudir de la comarca. A la classe, per parelles, ja hem treballat molts aspectes relacionats amb els trets més característics de la comarca com la situació geogràfica, el clima, el nombre d’habitants, les activitats econòmiques més importants, els plats típics, les parts d’un volcà, tipus de volcans i els volcans més coneguts.

Aquests dies estant aquí a la muntanya hem pogut comprovar tot el que havíem buscat a nivell teòric i ho hem pogut veure d’una manera més vivencial. Així doncs, hem pogut acabar d’entendre conceptes que ens costaven una mica més. A part de tot el que hem après, hem pogut conviure amb els nostres companys/es i mestres i ens hem pogut conèixer més amb profunditat amb l’objectiu d’establir uns vincles més forts i especials que faran que el clima de l’aula encara sigui millor, més agradable, que possibiliti que els i les alumnes se sentin a gust, després d’aquestes estades. Per tant, aquests dies hem fet activitats proposades per cohesionar els grups i per plantejar reptes/problemes que hem de resoldre conjuntament.

Si voleu veure un tastet de fotografies d’aquests dies cliqueu a la imatge de sota.