8M – DIA DE LA DONA

Avui, Dia Internacional de la Dona, els alumnes de P5 hem tingut l’oportunitat de compartir les nostres reflexions i perspectives sobre la igualtat de gènere i el respecte a través d’un projecte especial. Durant tot aquest trimestre, hem dedicat el nostre temps i esforços a explorar aquest tema vital mitjançant la creació de sis vídeos que aborden situacions escolars on el tracte a les nenes pot no ser sempre just.

Aquesta jornada ha estat una ocasió única per a nosaltres per compartir les nostres valors amb la resta de la comunitat escolar. Diferents grups de l’escola han tingut l’oportunitat de veure els nostres vídeos, que han estat una expressió del que hem après i dels canvis que aspirem a veure en el nostre entorn educatiu.

Mitjançant aquesta iniciativa, hem buscat fomentar la consciència i la reflexió sobre la importància de tractar a tothom amb igualtat i respecte, independentment del seu gènere. Volem que tothom entengui que les nenes tenen un paper crucial i igualment valorat a l’escola i en tots els àmbits de la vida.