Concert de Nadal

Un any més tenim el plaer de compartir amb tots vosaltres el concert de Nadal protagonitzat pels alumnes de l’escola el Calderí.

Santa Cecília

Enguany un any més celebrem el dia dels músics, Santa Cecília, en companyia de la banda més molona… Els Bandolers del Calderí, i la coral. Aquí teniu el vídeo del concert que esperem que gaudiu.

Sortida torre Marimon

Els infants de P4 han fet una sortida pel camí de muntanya que tenim al costat de l’escola per tal d’observar els canvis a la natura al llarg de l’any. Hem anat caminant fins a la torre Marimon on hem esmorzat i jugat. Hem pogut veure la riera ben plena, la diferència entre els arbres de fulla perenne i fulla caduca, els horts que tenim al costat de l’escola… i el més important, respirar aire net i les olors de la natura amb les companyes i companys de classe.

Aquí us deixem un recull de fotos de la sortida.

Celebrem Santa Cecília

El passat divendres vam celebrar el concert de Santa Cecília amb els Bandolers de la banda del Calderí i la coral.
Aquí teniu un tastet de la celebració de la música.

LA CASTANYADA

Malgrat la pluja, els trons, el vent i el fred, les castanyeres i els castanyers aquest any també han aconseguit portar-nos les castanyes ben torrades a la nostra escola.

La tarda de dimecres va començar ben complicada, però els pares i mares voluntàries ens van portar música i xerinola a la festa.

Amb molta il·lusió vam poder compartir les danses que ens havíem preparat i menjar-nos els panellets tant bons que de P3 a 2n havien cuinat.

Aquí teniu un recull de fotos d’aquesta tradició tant nostra.

GIMCANA GRANOLLERS

Els alumnes de 4t estem treballant el projecte de la comarca i per tal d’aprendre moltes coses de la capital de la nostra comarca vam anar a Granollers a fer una gimcana per tota la zona peatonal del centre.

E-Twinning Project

Enguany els alumnes de sisè hem iniciat un projecte dins de la plataforma E-Twinning amb alumnes de Praga. L’objectiu del projecte és potenciar l’ús de l’anglès i les tecnologies.