Què fer durant el dies de confinament?

Us facilitem tres enllaços on podreu trobar moltes idees i activitats per combatre l’avorriment dels vostres fills/filles. A banda d’aquest enllaç, recordeu la importància de parlar amb els vostres fills/es de la situació per rebaixar el seu neguit. Penseu que una eina molt potent d’aprenentatge és la LECTURA, si la compartiu amb ells i elles i la comenteu serà encara més enriquidora. Compartir estones de jocs de taula, construccions, trencaclosques, cuina, manualitats, experiments, feines de la llar… ajudarà a reduir les hores de pantalla i activitats individuals.

L’Escola farà arribar als seu alumnat instruccions concretes per treballar setmanalment a través de Tellfy i, paral·lelament des de 3r fins a 6è, des de Google Classroom.

Televisió de Catalunya i Catalunya Ràdio conjuntament amb el Departament d’Educació, a banda de les recomancions ja fetes a la Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya d’aquest últim,  han arribat a un acord per fer difusió a través de la seva programació de les orientacions i consells que el Departament ha fet arribar als centres educatius per contribuir a l’aprenentatge de tot l’alumnat. En el cas de Televisió de Catalunya, es farà a través de diferents programes del canal Super3 i del nou format digital “Avui aprenem”, un recull de peces o càpsules divulgatives sobre diferents àmbits. I, en el de Catalunya Ràdio, es farà en la programació excepcional d’aquests dies a les emissores de Catalunya Ràdio i d’iCat.

Des de l’Ajuntament de Viladecans han creat un nou espai a la web municipal on proposaran cada dia noves activitats creatives perquè aquests dies que hem d’estar a casa aprofitem amb la família per crear estones educatives a la vegada que divertides. Hi podeu accedir a següent enllaç.

En darrer terme, us facilitem la següent web que també ofereix recursos variats i que us poden ser d’interès. Hi podeu accedir a següent enllaç.