Comunitat d’aprenentatge

L’Escola Àngela Roca és una Comunitat d’Aprenentatge,actualment al curs 2023-2024 ens trobem a la tercera fase de
consolidació i ens estem formant com a professionals per poder desenvolupar Actuacions Educatives d’Èxit.
L’objectiu principal és potenciar una educació participativa de tota la comunitat educativa, basada en l’aprenentatge dialògic que es concreta en tots els espais del  centre. Per aquest motiu la nostra escola i les nostres aules, estan obertes a la participació activa de tota la comunitat educativa (famílies, voluntaris, gent del barri, etc.).

Dins el Projecte d’Innovació en Comunitats d’Aprenentatge, treballem a partir de diferents Actuacions d’Èxit Educatiu (AEE), com són els Grups Interactius. La nostra intenció és anar implementant altres AEE com: Les Tertúlies Literàries Dialògiques i La Formació de Familiars, potenciant l’assoliment de les Competències Bàsiques.

Dins el Projecte d’Innovació en Comunitats d’Aprenentatge, treballem a partir de diferents Actuacions d’Èxit Educatiu (AEE), com són:

En aquests moments hi ha diferents vies de participació, ja sigui a partir de les diferents comissions mixtes, o bé, a través de la participació directa a l’aula mitjançant els grups interactius.