Ara Art

El programa d’innovació artística del Departament d’EducacióAra Art, ens ofereix la possibilitat de conèixer centres, entitats, associacions que realitzen pràctiques relacionades amb l’art en horari lectiu. Creiem que el treball en xarxa enriqueix de forma exponencial la nostra manera de fer, li atorga qualitat i obre portes per poder explorar altres realitats que nodriran el projecte Arts Makers donant-li la possibilitat d’expandir-se i créixer fins i tot a través de la col·laboració amb altres centres i entitats que no són de l’entorn més immediat a l’Escola ni a l’Ateneu.

Finalitzada la formació, implantació i col·laboració després de tres anys, som escola “Ara Art” acreditada  amb el certificat d’innovació per departament d’educació.