Aplicació dels Chromebooks i tauletes

CHROMEBOOKS

Gràcies a la participació en el Pla TAC de l’Ajuntament de Viladecans, disposem d’una dotació de Chromebooks.

Els Chromebooks són uns ordinadors portàtils híbrids amb pantalla tàctil que tenen un sistema operatiu de Google i permeten treballar en el núvol.

Tot el nostre alumnat disposa d’un usuari per poder fer ús d’aquests dispositius, que utilitzem de forma sistemàtica des de 1r de primària. A 6è cada alumne disposa del seu propi dispositiu gràcies al finançament del fons de la Unió Europea.

Mitjançant els Chromebooks realitzen activitats interactives a través del Google Classroom de qualsevol de les àrees curriculars, fan ús del gmail i utilitzen el drive per emmagatzemar i accedir a les tasques proposades.

Convertim els chromebooks en instruments musicals.
Robòtica, música i creativitat s’integren en l’STEAM!

TAULETES

Fomentem l’ús de les tecnologies dins l’aula en diferents àmbits curriculars. Utilitzem aplicacions que ajuden a consolidar les competències bàsiques.

A grups interactius de matemàtiques fem ús de les tauletes per reforçar la dimensió de numeració i càlcul des d’I3 fins a 6è de primària.

Les tauletes també són una eina de recerca d’informació per potenciar la competència d’autonomia i iniciativa personal i consolidar la competència digital.

El nostre alumnat utilitza les tauletes com un instrument de captura i edició d’imatge i vídeo per realitzar les seves produccions digitals que a posteriori pengen als nostres blocs i canal de youtube. A més a més, a grups interactius en l’etapa d’infantil per tal de practicar diferents habilitats com la numeració o la grafia.