INICIEM EL CURS!!

Benvolgudes famílies iniciem el curs amb molta il·lusió i ganes de retrobar-nos. Us esperem el dia 12 de setembre a les 9:00h. Aprofitem per recordar-vos alguns detalls organitzatius:

• L’horari és de 9:00 a 13:00h i de 15:00 a 17:00h.
  • Els alumnes d’I3 faran l’horari d’adaptació els tres primers dies.
  • Els torns de l’horari d’adaptació d’I3 es decidiran amb les famílies a la reunió que es celebrarà el dimecres 5 de setembre, a les 10:00h, en l’espai de la Ludoteca de l’Edifici I.
  • Els alumnes d’I3 entraran acompanyats pels seus pares/mares fins a l’aula.
  • La resta d’alumnes des d’I4 fins a 6è entraran amb els seus companys/es i els/les mestres els guiaran fins a la filera de la seva classe.
  • Els alumnes des d’I5 fins a 6è serà l’únic dia que faran filera.
  • El alumnes que aquest any cursen 3r faran l’entrada a l’Edifici I. Allà els rebrem per més tard fer el trasllat a la seva nova aula de l’Edifici II i presentar-los-hi al/ a la seu/seva nou/nova tutor/a.
  • Preguem que el material que els alumnes han d’adquirir el presentin el primer dia de curs sense etiquetar ni folrar (per si hi hagués algun tipus d’errada poder fer efectiva la devolució o canvi).
  • Els alumnes rebran el primer dia de classe l’agenda escolar, sempre que hàgiu acceptat ser socis de l’AMPA, a més del carnet acreditatiu.