Imaginem la música a infantil

L’alumnat d’infantil comença a escoltar i sentir la música. Imaginem que som elefants, timbals, fulles de tardor, bolets, castanyes, etc. Fins que  som pulsació i movem el cos o toquem instruments de petita percussió per seguir l’estructura musical.

A I5 hem treballat “La tardor” de “Les quatre estacions” de Vivaldi. A I4 hem treballat “L’elefant” del “Carnaval dels animals” de Camile Saint-Saëns. I amb I3  hem treballat “The entertainer” de Scott Joplin. Us animem a escoltar-les a casa i jugar a inventar històries i moviments i seguir la pulsació o el ritme!

Mireu com posen amb  l’ajuda del material.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *