Creem paraules inclusives

"Ciutat" en llenguatge de signes
“Ciutat” en llenguatge de signes

L’escola està emocionada de compartir una iniciativa extraordinària en la qual l’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è han participat amb entusiasme: el Concurs Escolar ONCE. A través d’aquest concurs, els nostres estudiants han posat en pràctica la seva creativitat i consciència social, creant noves paraules inclusives que contribuiran a un llenguatge més igualitari i inclusiu.

Aquest projecte, realitzat des de l’àrea de Llengua Castellana, és una oportunitat perquè els nens i nenes esdevinguin agents de canvi, contribuint a la construcció d’una societat on la diversitat i la igualtat ocupin el centre de la nostra comunicació.

Descobreix les Paraules del Futur amb els següents cartells creats pels alumnes:

Paraula de 3r, paraula de 4t, paraula de 5è, paraula de 6è (escaneja el codi QR per accedir al vídeo)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *