26ª Jornada de korfbal

L’alumnat de 5è i 6è ha assistit a la 26ª trobada de korfbal amb escoles dels municipis de Viladecans, Gavà i Sant Climent.

L’activitat va aplegar més de 300 nens i nenes de 5è i 6è de primària d’escoles de les localitats participants que van realitzar un torneig on s’afrontaven entre ells. El korfbal és un esport mixt que té unes regles que han estat dissenyades perquè la cooperació entre els jugadors/res sigui necessària i per permetre a ambdós sexes tenir una influencia igual en el joc. D’aquesta manera, la coeducació, la igualtat d’oportunitats, la interacció entre iguals, i el treball en equip hi són presents.

Els nens i nenes de l’escola van poder posar en pràctica les habilitats i coneixements adquirits durant aquest trimestre i van passar una jornada esportiva d’allò més divertida.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *