Sant Jordi a l’Escola Santa Anna: El conte del Lluert

Els alumnes de cinquè han dut a terme una activitat única, compartint amb tots els companys el conte “El Lluert construeix un teatre al poble”, guanyador del Concurs de Contes del Lluert, organitzat per l’Associació de Timbalers i Lluert de Castellvell en la seva onzena edició.

Sota el marc del programa “Abril, contes i més contes: un festival per celebrar la lectura“, els estudiants de cinquè han portant la tradició dels Contes del Lluert a tots els racons de l’escola. El conte “El Lluert construeix un teatre al poble”, creat per l’Oriol Bertran i il·lustrat per la Nerea Borrell, ha captivat l’atenció de tots els assistents, transportant-los a un món fascinant ple d’aventures.

Aquesta activitat no només ha promogut la lectura i la difusió de la cultura local, sinó que també ha reforçat els llaços entre els diferents nivells educatius de l’escola. Des dels més petits fins als més grans, tots han compartit el goig de la narració i han après de la mà de les històries.