Ofertes de treball febrer 2019

ESTAT

GO FRUSELVA, SL
18/2/2019
Maquinista per planta de producció
Tarragona
CFGM o CFGS de families industrials
Activa

Temporal Quality, ETT
14/2/2019
Tècnic de Manteniment
Valls
CFGM o CFGS de mecànica industrial i/o mecànica de vehicles
Activa

Saltoki, SL
8/2/2019
Operari per muntatge de quadres elèctrics
Reus
CFGM o CFGS de la… Llegeix més»

La igualtat de gènere i l’alimentació dels adolescents, a les competències bàsiques

Més de 75.000 alumnes de 4t d’ESO comencen les proves de competències bàsiques
Un total de 75.132 alumnes de 4t d’ESO de 1.082 centres educatius arreu de Catalunya han començat aquest dimecres les competències bàsiques, un seguit de proves d’assignatures troncals que s’allargaran… Llegeix més»

Centre mediador

L’Institut Domènech i Montaner ha estat inclòs dins el mapa de centres mediadors.

Ja fa uns anys que el nostre institut treballa incorporant la mediació i la gestió positiva dels conflictes com a eina de cohesió i convivència. Així doncs, amb aquesta recent incorporació ens… Llegeix més»