Inauguració de l’Olimpíada Escolar de Reus 2024

L’entusiasme va inundar el Teatre Bartrina de Reus la tarda de dimecres 3 d’abril, en la cerimònia inaugural de l’Olimpíada Escolar 2024.

L’encesa del peveter i la hissada de la bandera olímpica van marcar el començament d’aquesta emocionant celebració, que va aplegar institucions, esportistes i amants de la competició.

La nostra escola va ser-hi present a l’acte inaugural, compartint l’esperit d’esportivitat i companyonia amb altres centres educatius de la comarca. Amb més de 40 centres educatius i 2.000 participants, aquesta edició de l’Olimpíada promet ser una experiència única per als nostres alumnes.

La flama olímpica va iniciar el seu recorregut des del Pavelló Olímpic, passant per diversos punts emblemàtics de la ciutat fins arribar al Teatre Bartrina, on es va donar l’inici oficial a les competicions esportives i culturals. Amb modalitats tan diverses com minibàsquet, futbol, gimnàstica rítmica i escacs, l’Olimpíada Escolar ofereix una oportunitat única per als nostres estudiants de demostrar el seu talent i esforç.

A l’Escola Santa Anna, estem emocionats de participar en aquesta gran celebració de l’esport i la cultura, i estem segurs que els nostres alumnes donaran el millor de sí mateixos en aquesta competició tan especial. Us convidem a seguir de prop els esdeveniments de l’Olimpíada Escolar de Reus 2024 i a animar amb nosaltres als nostres joves esportistes i artistes en aquesta apassionant aventura.