Escacs – Olimpíada Escolar de Reus 2024

Avui divendres es disputarà la darrera jornada de la competició d’escacs de la 42a Olimpíada Escolar de Reus 2024, una emocionant cita en què els estudiants han mostrat el seu talent i habilitats en aquest apassionant joc mental.

Durant les sis jornades de competició, els nostres representants, l’Iker Asensio en la categoria benjamí i la Abril Barenys en la categoria aleví, han brillat amb la seva presència i dedicació en cada partida.

Amb determinació i esportivitat, l’Iker i l’Abril han posat tot el seu esforç en cada moviment, demostrant el seu compromís amb el joc i amb la representació de la nostra escola en aquesta competició.

Desitgem tota la sort a l’Iker i l’Abril en aquesta darrera jornada de la competició, i estem orgullosos del seu esforç i compromís en aquesta Olimpíada Escolar de Reus 2024. Felicitats pel vostre exemple de determinació i esperit esportiu!