Atletisme – Olimpíada Escolar de Reus 2024

Ahir, en el marc de la 42a Olimpíada Escolar de Reus, organitzada pel Consell Esportiu del Baix Camp, els nostres estudiants van demostrar el seu talent i la seva passió per l’atletisme.

Estem orgullosos de felicitar la Daniela pel seu destacat 4t lloc aconseguit als 600m i al Nil per la seva notable 6a posició als 60m. Ambdós atletes van arribar a la final mostrant un gran nivell i determinació durant la competició.

Més enllà dels resultats, el que destaca és el seu esperit esportiu i la seva energia, que contagiava a tots els presents.

Felicitem als nostres atletes per aquesta experiència i per representar tan dignament l’Escola Santa Anna en aquesta competició. Sou uns veritables campions!