De l’hort de l’escola a l’olla

Ahir va ser un dia especial a l’escola ja que els alumnes de cicle mitjà van tenir l’oportunitat de mostrar els resultats del seu treball a l’Hort Escolar amb una paradeta de venda de verdures fresques.

Els nostres joves horticultors van exhibir amb orgull la seva collita, que ha estat el fruit de dedicació, cura i aprenentatge al llarg dels últims mesos.

És emocionant veure com els estudiants s’impliquen en el procés de cultiu, des de sembrar les llavors fins a la recollida dels fruits i verdures madures. Aquesta experiència no només els ensenya sobre la importància de la sostenibilitat i el respecte pel medi ambient, sinó que també els proporciona una comprensió més profunda del valor del treball en equip i la responsabilitat compartida.

A més, cal destacar que aquest projecte d’hort escolars es realitza en el taller anomenat “Kitchengarden”, on els alumnes també tenen l’oportunitat d’aprendre i practicar habilitats en anglès mentre participen en les activitats relacionades amb el cultiu i el manteniment del hort.