Cursa d’orientació per Castellvell del Camp

El passat 8 de novembre, els alumnes de cicle superior van realitzar una activitat pel poble relacionada amb el treball de la competència de l’àmbit de medi:

“Interpretar l’espai a partir dels elements del territori i de les seves representacions per situar-s’hi  i desplaçar-s’hi”

L’activitat, organitzada per Entrecamins, la van realitzar en petits grups i consistia en trobar un número determinat de balises, escampades pel medi natural i pel poble, que estaven marcades en un plànol a través del qual els alumnes s’havien d’orientar.

Quan trobaven una  balisa havien de marcar amb la pinça corresponent el full de registre i continuar buscant-ne una altra.

Tots els grups es van posar a prova, es van esforçar i la van saber realitzar satisfactòriament fent feina d’equip.