REUNIONS DE TUTORIA DEL CURS 2013 – 2014.

imagenesninosenelcolegio1
Us informem de les dates de les Reunions de Tutoria d’aquest curs 2013 – 2014.

Aquesta reunió va adreçada als pares, mares, tutors/es dels alumnes de cada grup-classe i té per objectiu informar-vos de l’organització general de l’aula així com dels continguts i les activitats que està previst realitzar al llarg del curs escolar.

Us recordem que mentre duri la reunió podeu fer ús del servei d’acollida de l’AMPA.

Observacions: Horari inici de la reunions: 16:45h.

Lloc:

Parvulari: P3-P4-P5 (la primera part de la reunió es farà a l’aula de música i la segona a l’aula)

Primària: s’especificarà a la circular de la convocatòria.

DATES:

* P3 : DIJOUS 26 DE SETEMBRE.
* P4 : DIMARTS 1 D’OCTUBRE.
* P5 : DIMECRES 2 D’OCTUBRE.
* 1r.: DIJOUS 10 D’OCTUBRE.
* 2n.: DIJOUS 3 D’OCTUBRE.
* 3r.: DIVENDRES 11 D’OCTUBRE.
* 4t.: DILLUNS 30 DE SETEMBRE.
* 5è.: DIMECRES 9 D’OCTUBRE.
* 6è.: DIMARTS 8 D’OCTUBRE.

Esperem la vostra assistència, ja que aquesta primera reunió facilita la comunicació entre les famílies i els tutors/es, així com resoldre aquells dubtes que tingueu.