ESPORTISTES OLÍMPICS

Cloenda de la 41ª Olimpíada escolar Reus 2023

El passat divendres, 24 d’abril, va finalitzar la 41ª Olimpíada escolar i des d’aquestes línies volem destacar la qualitat esportiva dels nens i nenes de l’escola que hi han participat.

Volem felicitar-los a tots i totes pel seu esforç, responsabilitat i bona actitud al llarg de les competicions. Han demostrat que tenen uns bons valors esportius i han sabut encaixar tan els bons com els no tan bons resultats. Han passat nervis, cansament, alegria, decepció…. moltes emocions juntes…però creiem que, de ben segur aquesta experiència els haurà ajudat a enriquir-se i a aprendre a superar-se.

No us canseu mai de fer esport! No us rendiu davant les dificultats! Esforceu-vos, practiqueu i sobretot GAUDIU fent ESPORT!!!

ESPORTS COL·LECTIUS

FUTBOL SALA BENJAMÍ FUTBOL SALA ALEVÍ

EQUIP  BITLLES  CATALANES

ESPORTS INDIVIDUALS