2n va de colònies a “Ca Manxol”

Els dies 30 i 31 de març, els alumnes de segon curs han anat a passar dos dies a la casa de colònies “Ca Manxol” situada a Rasquera (Ribera d’Ebre)

Les colònies són una de les activitats més esperades per als alumnes de primària. És una oportunitat única per a experimentar vivències noves, fer amistats, aprendre de la natura i desenvolupar-se de manera integral.

L’emoció i l’alegria eren palpables a l’escola avui al matí, mentre els alumnes carregaven les seves motxilles i posaven a prova tots els seus coneixements per a assegurar-se que no s’havien deixat res important. És una gran oportunitat per explorar un nou entorn, viure aventures i créixer com a persones lluny de l’entorn familiar.

És important destacar que les colònies no només són una activitat divertida, sinó que també són una eina fonamental per a l’educació dels infants. Els alumnes aprenen a ser autònoms, a treballar en equip, a respectar l’entorn i a prendre decisions. A més a més, les colònies permeten als alumnes desconnectar de les rutines diàries i descobrir noves maneres d’aprendre, experimentar i créixer.

Durant aquestes colònies, els alumnes tindran l’oportunitat de viure experiències úniques i emocionants, com ara fer excursions per la natura, realitzar tallers i activitats en grup i gaudir d’un ambient de convivència saludable i respectuós. Tot això els permetrà créixer personalment i acadèmicament, i convertir-se en persones més autònomes i confiades.

Per tots aquests motius, les colònies són una activitat que val molt la pena poder gaudir.

Esperem que els alumnes de segon gaudeixin plenament d’aquesta oportunitat i tornin carregats de vivències per explicar.