Una alumna de l’escola, coprotagonista de la nova aventura d’en Peret Ganxet

El passat dilluns 27 de març es va presentar la nova aventura del personatge infantil reusenc Peret Ganxet. Aquesta nova aventura, que porta per títol “En Peret Ganxet i el reciclatge”.

En aquesta aventura, en Peret Ganxet compta amb l’amistat de l’Aniol i l’Arlet, els seus millors amics i companys de classe.

A través d’una narrativa divertida i amena, ens mostra com funciona el procés de recollida i reciclatge de residus a la ciutat de Reus.

El personatge de l’Arlet ha estat inspirat en l’alumna de l’escola Arlet Alquézar, fet que ens fa molta il·lusió.

L’edició del conte ha estat possible gràcies a la Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament de Reus.

Animeu-vos a descobrir la nova aventura d’en Peret Ganxet i, sobretot, animeu-vos a reciclar encara més i millor.

A la fotografia, l’Arlet Alquézar juntament amb les autores M. Josep Salvadó i M. Carme Bigorra,

l’il·lustrador Marc Díez, i el regidor de l’Ajuntament de Reus Sr. Daniel Rubio.