ENGRESCA’T AMB LA LECTURA

Ens encanten els contes i les bones històries! us hem preparat una selecció per si la voleu consultar!

S’apropa Sant Jordi i a l’escola ens encanta la lectura, aquests dies hem pogut gaudir de la parada de llibres que l’AFA ens ha organitzat al vestíbul de l’escola i ens han encantat la gran quantitat de contes i llibres nous que hem pogut remenar. L’AFA, ha fet obsequi a cada classe d’un llibre que han escollit de la seva parada. MOLTES GRÀCIES MARES I PARES!

Us animem a passejar per la parada de llibres que, cada any fa l’AFA de l’escola a la port d’entrada i segur que algun llibre trobareu… sinó, diumenge 23, diada de Sant Jordi no descuideu de visitar les parades de llibres i roses.

Us deixem un petit dossier amb unes Propostes de lectures que a nosaltres ens han agradat:

Bona DIADA de SANT JORDI i BONA LECTURA!