PER FESTES, PASSEM PÀGINES!

De mica en mica el fred es fa més present, els dies són més curts i les nits més llargues. Ja comencem a albirar les festes que tant ens agraden, els dies de descans amb els que estimem, els regals o les compres que ens fem els uns als altres… Són dies de descans, de trobada, de seure al sofà i trobar el moment perfecte per llegir.

La lectura ens proporciona moments de calma, d’aventura, estimula la imaginació, ens ensenya, ens fa reflexionar i sobretot, ens fa gaudir. És per això que des de la Biblioteca de l’escola us volem recomanar un seguit de llibres que s’han editat aquest any i esperem que us agradin.

Tant si voleu comprar-los, com demanar-los als Reis Mags, us deixem les nostres recomanacions per a tota la comunitat educativa de la nostra escola: alumnes, famílies, docents, personal de l’escola, monitors i tot aquell que ens segueixi a la web.

Aquí teniu les propostes:

L’equip de la Comissió de Biblioteca us anima a trobar el moment, l’excusa, el lloc, per a llegir i gaudir de les històries que pàgina a pàgina, ens esperen a cada llibre que arriba a les nostres mans.

BONES FESTES, I MILLOR LECTURA!