JOCS FLORALS 2022!

El divendres 22 vam celebrar, com cada any, els Jocs Florals a l’escola. A la tarda ens vam trobar tot l’alumnat al pati per donar els premis als guanyadors.

La comunitat de petits va participar realitzant un dibuix sobre Sant Jordi. La comunitat de mitjans ho va fer amb tipologies textuals diferents com: cal·ligrames, acròstics i contes. I la comunitat de grans va escriure poesia i narrativa.

Després d’una llarga deliberació del jurat, es va decidir atorgar els premis per cursos.
També es va agrair, amb un detall, a tot aquell alumnat de 6è que participa en el bon funcionament de la biblioteca de l’escola i als guanyadors dels enigmes que cada setmana es proposen.
Per acabar, l’escola va fer un reconeixement a tot l’alumnat que va participar voluntàriament al concurs de lectura en veu alta.