Fem Educació Física!

No només es tracta de millorar les nostres habilitats motrius sinó també el nostre esforç, compromís, el respecte i les habilitats socials. Creixem i aprenem a relacionar-nos amb la resta de companys i companyes gràcies als jocs i les activitats que anem realitzant al llarg del trimestre.

Durant aquestes setmanes l’alumnat de 2n de Primària ha estat treballant amb les pales. Per tal d’iniciar-nos amb aquest material i millorar la nostra precisió amb aquestes vam engegar amb un seguit d’activitats amb globus, que ens van ajudar a controlar els nostres copejos. Continuem practicant per tal de poder utilitzar les pales amb altres materials!

L’alumnat de 3r va començar el trimestre coneixent alguna de les disciplines del circ: acròbates, malabaristes i equilibristes. Després de practicar-les i entrenar-nos va ser el moment de crear en grups les nostres composicions de circ i fer un gran espectacle.

Tot just aquesta setmana l’alumnat de 3r ha iniciat un seguit d’activitats per conèixer el món de l’orientació. Comencem creant els nostres mapes del pati de l’escola, per continuar amb activitats d’orientació per l’escola i jocs de pistes creats per nosaltres. Ens fa especial il·lusió, ja que ens estem entrenant per una activitat d’orientació que ens ha preparat l’alumnat de 5è de Primària de l’escola. Esperem estar preparats i preparades per afrontar aquest repte. També tenim moltes ganes de compartir aquesta jornada i conèixer millor els nostres companys i companyes de 5è, perquè el curs vinent ja serem part de la comunitat de grans.