6 D’ABRIL: DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA

Cada any el 6 d’abril, celebrem el dia mundial de l’activitat física a l’escola. Amb aquest motiu, aquest curs, alguns coordinadors de l’Anoia, del Pla català de l’esport, hem creat una sèrie d’activitats i reptes per fer de forma conjunta a totes les escoles i instituts comarcals, al llarg de la primera setmana d’abril.

Cada escola participant va rebre una caixa que duia al seu interior 4 reptes per descobrir i fer amb els infants. L’objectiu : ser més actius en el nostre dia a dia.

En Roby, un robot molt divertit se’ns presenta a partir d’un vídeo on vam veure com mica en mica adquiria una addicció als jocs de “videoconsola”.

Assolint una sèrie de reptes en equip, tots a partir del moviment, vam anar ajudant a en Roby a tornar a ser una persona activa i saludable.

Gràcies a aquests reptes hem parlat del número de passes diàries que caldria fer, de què és un àpat saludable, …i fins i tot hem fet un repte musical, amb un ritme fantàstic, per celebrar que en Roby tornava a ser actiu!

Ha estat molt profitós tractar aquest tema amb els alumnes, a banda que s’ho han passat genial i han estat molt motivats al llarg d’aquesta setmana.

Us animem a tots a tenir una vida activa i saludable!!