TALLER DE TEATRE A L’ESCOLA A 1r

Ja fa uns mesos els i les alumnes de 1r vàrem començar els tallers de teatre del programa Aire, organitzats pel teatre Nu.

Cada dimecres a la tarda, mig grup de cada aula ha pogut treballar diferents tècniques d’expressió teatral. El Gabi és la persona referent que ha acompanyat als infants durant tot aquest temps i qui ha dirigit el treball del cos, la veu i la creativitat des d’un punt de vista lúdic.

Avui hem fet l’última sessió de teatre a l’escola d’aquest curs i ens hem reunit tot el grup sencer per fer un bon tancament. En primer lloc, hem fet una valoració d’allò que més ens ha agradat i el que no tant. Hem recordat jocs i activitats ben diferents com el mirall, endevinar emocions, joc del nom, fotos amb el cor o les escultures de fang, entre molts d’altres. Tot seguit hem decidit recordar i practicar alguna d’aquestes dinàmiques tots plegats. Amb el joc del mirall ens hem posat per parelles i, molt a poc a poc, hem hagut d’imitar els diferents moviments del nostre company/a. Després hem jugat a les escultures de fang i, hem modelat al nostre company fent postures divertides o representant diferents emocions.

Finalment, ens hem reunit de nou per endevinar emocions i oficis.

Un projecte que ens ha permès vivenciar l’art teatral i les seves possibilitats i convertir-les en experiències noves, en nous aprenentatges. Agraïm de tot cor l’oportunitat i esperem poder repetir-ho el curs vinent!