Roba X Roba

Durant els últims mesos, des de valors, a 6è hem estat treballant al voltant de la indústria de la roba: d’on prové la roba que portem, quin és el procés de producció, en quines condicions treballen les persones d’aquesta indústria, quin impacte té en el medi ambient…

A partir d’aquestes reflexions, hem decidit emprendre un mercat d’intercanvi de roba dins del centre, amb l’objectiu de donar un segon ús a algunes peces que les famílies de l’escola ja no utilitzaven.

Hem convidat a l’alumnat de 4t i 5è a participar de l’intercanvi. Cada persona que portava una peça de roba rebia un tiquet; aquest tiquet podia anar a intercanviar-lo per una altra peça de segona mà.

Ha estat una experiència molt enriquidora per a tothom que s’hi ha implicat. A vegades, allò que per a algú ja no té valor, pot tenir una segona vida a les mans d’una altra persona.