PROJECTE PATI

Seguint amb el “PROJECTE PATI” de l’escola, en la segona fase, hem pogut fer la instal·lació de diverses estructures tant en el pati de primària com en el d’infantil.

Aquestes estructures s’han pogut portar a terme gràcies a l’APORTACIÓ ECONÒMICA que ha fet la nostra escola junt amb la col·laboració de l’AFA i també de l’Ajuntament d’Igualada.

Totes i tots teníem moltes ganes d’estrenar aquestes noves estructures, per poder experimentar amb la sorra a les taules d’experimentació, jugar a les diferents cuinetes, a les balances… en definitiva poder gaudir d’aquest nou mobiliari que ja és una realitat en el nostre pati.

Moltes gràcies!!