PROCÉS DE SELECCIÓ PER LA COMISSIÓ DE BIBLIOTECA

Aquest curs hem començat les activitats de la Biblioteca fent un casting, un procés de selecció, dirigit als alumnes de 5è i 6è per tal de triar aquells alumnes que formarán part de la Comissió de biblioteca de la nostra escola.
Les proves que van passar els alumnes van ser: ordenar els llibres segons el nom de l’autor (pel que era necessari saber molt bé l’abecedari), posar els llibres en el prestatge corresponent fixant-se en l’autor, l’edat a qui va dirigit i l’idioma en que està escrit. Per últim havien d’explicar un conte per tal de comprovar el nivell de lectura i expressió.
La Comissió d’alumnes és molt necessària per tal de fer que la Biblioteca de l’escola pugui dur a terme totes les activitats que li són pròpies. Col·laborant amb la Comissió de Mestres i amb la seva guia i assesorament, els alumnes ajuden en el servei de préstec de llibres, a mantenir l’ordre de la Biblioteca, classifiquen els llibres i participen en la difusió d’activitats i el foment de la lectura.
Segur que faran molt bona feina!

C0MISSIÓ DE BIBLIOTECA