PREMIS NEPTÚ 2023

Aquest passat diumenge, 18 de juny, el Pavelló de Les Comes s’ha omplert novament d’esportistes, entitats i escoles amb motiu d’una nova edició dels Premis Neptú. Aquests guardons, organitzats per l’Ajuntament d’Igualada i el Servei d’Esports premien als representants de les entitats esportives i centres educatius de la ciutat, a més dels esportistes individuals que han estat guardonats amb el Premi d’Excel·lència Esportiva.

La nostra escola ha triat a l’Albert Fernàndez i a la Carla Espinosa, tot dos han estat representant a la nostra escola al llarg dels anys, participant en el poliesportiu, en les curses i en les trobades esportives. Dos alumnes que, a banda de les seves condicions, destaquen pels seus valors esportius i personals, tenen un joc net, s’esforcen sempre per millorar i gaudeixen de l’activitat física amb els seus companys i companyes.

Felicitem des d’aquí a la Carla i a l’Albert i a la vegada a tots els alumnes que fan esport i porten els seus valors al seu dia a dia.