LECTURA EN VEU ALTA A L’ESCOLA

El passat dilluns a la biblioteca de l’escola es van fer les finals de la LECTURA EN VEU ALTA de les categories Grumets Vermells, Grumets Verds i Timoners.

Els finalistes de cada categoria han estat:

GRUMETS VERMELLS:

Eloi Tolosa, Jana Estruch, Gal·la Fernández, Gal·la Bòria, Oriol Canyelles I Lia Pasadas

GRUMETS VERDS:

Maria Caro, Dani Fernández, Oriol Álvarez, Maria Riba, Quim Sagrera, Abril Guiu, Alex Llacuna, Aina Roca I Jordi García

TIMONERS:

Dángelo Ramírez

El jurat format per mestres de la comissió, ho ha tingut molt complicat, doncs el nivell de lectura i la motivació  de tots els finalistes era alt i es notava un bon treball personal. No obstant això, els nostres representats als Quarts de final del Certament de LECTURA EN VEU ALTA seran:

GRUMETS VERMELLS: Eloi Tolosa i Oriol Canyelles (substitut)

GRUMETS VERDS: Guim Sagrera i Aina Roca (substituta)

TIMONERS: Dángelo Ramírez

Els desitgem que gaudeixin d’aquesta experiència i tinguin molta sort.

COMISSIÓ DE BIBLIOTECA