JA TENIM EL NOSTRE LLIBRE A PUNT!

Un cop acabades les històries i els dibuixos dels personatges, comença la feina de posada a punt!

L’ Anna Marsal, l’ Elisabet Serra i les nostres mestres són les encarregades de passar a net les històries a l’ordinador i fer el muntatge de les il·lustracions i el llibre en general. Es necessiten programes i eines especials que fan servir els escriptors i il·lustradors!

I avui, per fi, podem explicar-vos que el nostre recull de contes inspirats en els jocs i espais del parc del costat de l’escola: Els contes del Parc de la Imaginació, ja està a punt!

Aquest conte el tenim al centre però també el podeu tenir a casa, comprant-lo a través del TPV Escola, fins al 26 de maig.

Estem convençuts i convençudes que podeu gaudir d’un temps de lectura, endinsant-vos en les aventures dels seus personatges o acompanyant als més petits i petites a través d’aquestes.

Us adjuntem el cartell que han elaborat els alumnes de 1r i podeu veure l’anunci publicitari fent clic aquí.

“Per viatjar lluny no hi ha millor nau que un llibre” Emily Dickinson