Happy holidays!

During the month of December, the students from Comunitat de Grans have done several activities to celebrate Christmas. The 4th and 5th graders wrote a letter to Santa and competed in a little Christmas Quiz. We also listened to some Christmas Carols! The 6th graders learned a song named “Last Christmas” from the band Wham! We created a Christmas playlist with our favourite English Christmas Carols. Finally, we discovered that not everbody celebrates Christmas. Have you ever heard about Hanukkah? We are experts on this festivity now!

Durant el mes de desembre, l’alumnat de la Comunitat de Grans ha fet diverses activitats per celebrar Nadal. Els grups de 4t i 5è van escriure una carta al Pare Noel i van competir en un petit concurs de Nadal. També vam escoltar algunes Nadales! Els grups de 6è van aprendre una cançó anomenada “Last Christmas” del grup de música Wham! Vam crear una llista de reproducció de Nadal amb les nostres nadales angleses preferides. Finalment, vam descobrir que no tothom celebra Nadal. Alguna vegada heu sentit a parlar de Hanukkà? Nosaltres som experts i expertes en aquesta festivitat, ara!