FESTIVAL RETO_TECH

Ja ha  arribat el reto_tech!! Els alumnes de 6è que hi  han estat treballant durant tot el curs al projecte Reto_tech van assistir ahir a la fira de projectes tecnològics  a Barcelona. Allà es van trobar amb  nois i noies de 45 escoles i instituts de tota Catalunya tots ells participant del Reto_tech. Cada escola va poder explicar en què consistia el seu  projecte .

Va ser una gran experiència pels nostres alumnes que es van emportar un record inoblidable!!

Enhorabona a tots els participants, els que van poder assistir i els que han estat tot el curs implicats en aquest projecte!