Els infants de 2n hem visitat la Biblioteca!

Avui, tot l’alumnat de 2n hem pogut gaudir d’una bona estona a la Biblioteca d’Igualada.

Primer, ens han explicat que on ara hi ha la biblioteca abans hi havia una fàbrica tèxtil. També, ens ha ensenyat unes imatges de com es va transformar en biblioteca i ens han agradat molt!

Tot seguit, ens ha explicat dos contes molt divertits i hem visitat diferents espais de la biblioteca. Després d’escoltar els contes, hem anat a veure una sala on hi ha molts llibres antics ben ordenats i ben guardats.

Per acabar, ens han deixat tot de llibres relacionats amb els projectes que estem treballant a classe. Hem passat un matí molt interessant!