ELS GRANS ENS REGALEN UNS JOCS DE LES DENTS

Durant el primer trimestre, alguns alumnes de 6è A van venir a l’aula per demanar-nos informació sobre el projecte que estàvem treballant en aquell moment. Ens van explicar que estaven investigant sobre els circuits elèctrics i es proposaven construir diferents jocs per a nosaltres com a objectiu final.

Van prendre nota de diferents idees i, unes setmanes després van tornar a visitar-nos, aquest cop amb dos jocs per regalar-nos. Ambdós grups ens van explicar el seu funcionament i com ho havien construït, i ens va semblar una molt bona feina!

També vam gaudir d’una estona de joc amb ells, ajudant-nos a llegir, explicant-nos i acompanyant-nos. Ens va encantar aquesta vivència amb els grans de l’escola i esperem seguir compartint i aprenent uns dels altres.