ELS ALUMNES DE 5è ANEM A REMULLAR-NOS A LA PISCINA DE L’INFINIT

Avui, a 5è,hem gaudit de la nostra jornada esportiva.

A la nostra escola cada curs participa en una jornada esportiva adaptada a cada edat. Per aquest motiu, els alumnes de 5è hem anat a la piscina de l’Infinit on els monitors ens han proposat un munt de jocs amb gran varietat de material. Hem fet waterpolo, hem jugat al mocador a l’aigua!, també a tocar i parar,… i moltes d’altres activitats.

Hi anàvem força nerviosos perquè teníem moltes ganes de ficar-nos a l’aigua. I en acabar, cap al bosquet del costat de l’Infinit a dinar i a jugar. Quina gana que hi havia amb tant exercici!!

Ha estat un dia rodó que ja voldríem repetir.