DECOREM UN TIÓ!

Com ja es va fer l’any passat, l’Ajuntament d’Igualada ha promogut la iniciativa de decorar el centre amb tions dissenyats per diversos centres educatius de la ciutat, enguany sota el lema “Teixir”.

A l’escola hem creat una manta amb aquells colors que ens transmeten sensacions positives. Ho hem fet tot teixint vincles en un espai compartit amb alumnes de tots els grups de la comunitat de grans i amb diverses mestres col•laboradores.

Avui, un grupet d’alumnes de 5è que han participat en aquesta proposta l’han anat a vestir. Per això hem fet una petita sortida fins a la cruïlla entre el C/ Òdena i el Passeig.