CONTACONTES I TALLERS DE SANT JORDI

Ja fa alguns dies que a l’escola es respira un ambient de festivitat, i és que, la festa de Sant Jordi està a punt d’arribar!

Hem estat ben enfeinats preparant els jocs florals: acròstics a 1r, cal·ligrames a 2n i contes a 3r. Dia rere dia, els nens i nenes han anat portant llibres d’aquest dia assenyalat i hem pogut dedicar estonetes a explicar la llegenda tradicional i d’altres ben diferents, contes desexplicats.

I aquest divendres 22 d’abril, a la comunitat de mitjans, hem pogut gaudir d’una jornada ben diferent i especial.

Al matí, diferents espais de l’escola s’han transformat per acollir la lectura de varis contes. Algunes mares, pares i mestres ens hem convertit en contacontes i, per grups, els alumnes han anat passant i escoltant les històries que els esperaven. Llibres en català, castellà i anglès fent referència al Dia Internacional del Llibre, una festivitat celebrada internacionalment cada 23 d’abril amb l’objectiu de promoure la lectura.

Després del temps d’esbarjo i a la tarda hem realitzat tallers de Sant Jordi. Aquests tallers han consistit en modelar un anell en forma de rosa, fer punts de llibre de dracs i cavallers i pintar cares amb diferents personatges i elements d’aquesta diada. Hem pogut moure’ns de taller en taller lliurement i ajudar-nos uns als altres.

Ha estat un dia molt bonic, en el que grans i petits hem gaudit plegats.

Tota la comunitat us desitgem una bona diada!