CONEIXEM DIFERENTS PARCS D’IGUALADA

Fa uns dies vam preguntar als i les alumnes quins llocs de la ciutat coneixien i eren importants per a ells i elles. Durant la conversa va sorgir la paraula parc diverses vegades. Però, a l’intentar esbrinar de quins parcs d’Igualada es tractava ens vam adonar que no era gens fàcil posar-nos d’acord.

El parc de les escales, el de les abelles, el parc del costat de l’escola, el que està a prop de … un munt de noms que ens van animar a iniciar el treball tot fent una ruta per diferents parcs de la nostra ciutat.

I avui ha sigut el gran dia! Un dia ple de joc, de parc en parc!

Hem observat, dibuixat, escoltat la història dels parcs, conversat i, sobretot, hem jugat sense parar!

Aquesta sortida és el punt de partida del projecte de nivell “Apadrinem el nostre patrimoni”, de 1r.

Seguirem…