CAP INFANT SENSE SABER NEDAR

Aquest divendres 21 d’abril la nostra escola ha tornat a participar del projecte ‘Cap infant sense saber nedar’, que ofereix l’Ajuntament d’Igualada i té com a objectiu evitar accidents aquàtics i promoure l’aprenentatge de la natació.

L’activitat, es preveu sempre abans de l’estiu i s’adreça als infants de 6è de primària de les escoles de la ciutat i els explica els riscos amb què es poden trobar a l’aigua i com evitar-los. Als infants que hagin assistit a classes de natació en anys anteriors els serveix per recordar tècniques de natació i a aquells que no estan familiaritzats amb la piscina els permet prendre consciència del seu nivell i animar-los en l’aprenentatge.

Per facilitar la participació de tots els infants el projecte s’ofereix en horari lectiu i l’accés a la piscina i el transport fins a la instal·lació és gratuït, gràcies al treball conjunt entre el Servei d’Esports, el Departament d’Ensenyament de l’Ajuntament d’Igualada i les escoles.

Aquest projecte va néixer en el marc del Pla Educatiu d’Entorn d’Igualada, arrel de la voluntat de la comunitat educativa de donar resposta a situacions detectades en sortides escolars. És molt important que els nens i nenes coneguin quin és el seu nivell de natació, per evitar riscos relacionats amb l’aigua.

La jornada ha estat molt profitosa i el nostre alumnat ha pogut prendre consciència i gaudir del medi aquàtic.

Agraïm a l’ajuntament i als tècnics de la piscina de Les Comes.