CAMPIONAT DE BÀDMINTON -CEA-

ARNAU PORTERO I HUG GABRIEL

Al llarg del primer trimestre, els alumnes de 5è i 6è hem experimentat l’esport de bàdminton.

Ja fa alguns anys que proposem aquest esport a les sessions d’educació física per diversos motius:

El bàdminton ens permet que tot l’alumnat treballi al mateix temps i amb intensitats diverses però sempre significatives. A banda d’això, podem dir que és integrador de sexes ja que no hi ha massa diferència en l’execució.

Aquests aspectes fan que no es produeixi desmotivació per manca de bons resultats, l’aprenentatge és força immediat i evident, i això esperona.

La seva pràctica és relativament senzilla ja que tan sols hem de garantir un terreny pla i el material que val a dir que no és massa car. Al tractar-se d’un material individual i delicat ens permet treballar el respecte i cura de tot allò que necessitem: la raqueta, el volant, la xarxa,…

Enguany, a part del nostre campionat intern per cursos, alguns dels nostres alumnes han volgut tornar-se a posar a prova al campionat organitzat pel CONSELL ESPORTIU DE L’ANOIA aquest passat 22 de gener. Tots ells han obtingut molt bons resultats i han gaudit d’una bonica jornada d’esport. Així, els nostres alevins masculins, l’Arnau Portero i l’Hug Gabriel, s’han classificat en 3r i 4t lloc respectivament, i la Leyre Jiménez ha estat 1ª de la categoria femenina.

A part dels nostres alumnes aquest any hi ha participat un mestre de la nostra escola, el Lolo Chinchilla, quedant 1r de la categoria sènior.

Felicitem a tots els participants i animem a tothom a engrescar-se amb la raqueta i el volant, és molt divertit!