ACTIVITATS A EDUCACIÓ INFANTIL

Durant aquesta darrera setmana a educació infantil hem dut a terme diverses activitats.

Vam començar amb la tradicional jornada esportiva, enguany, va ser a càrrec de l’Anoia Club Gimnàstic d’Igualada. Ens van fer una sessió ben complerta per tal que els nens i nenes coneguessin  què és la gimnàstica esportiva. Va ser molt divertit, primer un escalfament, després uns exercicis de gimnàstica amb diferents aparells i finalment, uns estiraments per acabar la sessió. Una jornada molt distreta on els alumnes van gaudir molt tot fent esport.

El divendres al matí vam fer la tradicional mona, aquest any, degut a la situació actual, la mona va ser individual per cada alumne, un donut que cadascú el va poder decorar amb xocolata, lacasitos… al seu gust. Estaven boníssims!!!

I a la tarda del mateix divendres tots els alumnes d’educació infantil vam anar d’excursió a diferents parcs tots a prop de l’escola. Va ser una tarda on vam poder jugar, córrer i divertir-nos molt d’una manera molt lúdica.