EL TRESOR MÉS GRAN DEL MÓN

Ahir per la tarda els alumnes de P5, 1r i 2n van poder gaudir d’una representació molt especial, el conte “El tresor més gran del món”.

El conte, preparat per l’AFADA i l’Hospital de Dia Sant Jordi d’Igualada, és l’element central d’un projecte que té com objectiu la sensibilització dels escolars de primària en relació als seus tractes amb les persones grans, i específicament amb les persones amb demència o deteriorament cognitiu.

Els alumnes van endinsar-se en el relat d’una gran aventura acompanyats per tres personatges principals, la princesa, el cavaller i el drac. Aquests ens ensenyen que, tot i haver envellit i ja no tenir les facultats que tenien de joves, són capaços de viure una fantàstica aventura gràcies a les capacitats que encara conserven.

Alumnes i mestres vam gaudir de valent i ens van ensenyar que el tresor més gran del món és compartir la nostra vida amb les persones que ens envolten i estimem.