BLANC DE GUIX P4

El passat 13 de març els pastissos van fer una sortida a Blanc de Guix. La Núria i el Xavier van ser els encarregats de guiar la nostra activitat que va començar escoltant música de tot tipus: heavy,rock,clàssica,pop etc…i els pastissos, a partir de l’ emoció que els produïa escoltar aquella música, havien d’ escollir un color i estampar-lo amb esponges, pinzells…. sobre les teles que hi havien preparades al ritme de la cançó.Aquí teniu el procés i el resultat d’ aquesta activitat. Mireu,mireu quins artistes!!!