Tasques del tercer trimestre

Benvolgudes famílies us deixo la primera tanda d’activitats del tercer trimestre.

Les activitats d’aquesta setmana tenen per objectiu principal aquesta setmana l’autoconeixement personal, el benestar emocional dels alumnes i donar un canal per expressar sentiments i emocions. De passada treballen diferents habilitats lingüístiques i matemàtiques.
Aquestes tasques s’han de retornar el dia 24 d’abril. Podeu anar enviant-les fraccionadament a mesura que les aneu fent.
A part d’aquestes tasques hi ha altres activitats per anar fent.
  1. Lectura (la més important i millor si pogués estones amb supervisió d’un adult per assegurar la comprensió)
  2. Taules de multiplicar i operacions treballades: suma, resta de portar i multiplicació.
  3. Quaderns d’ortografia de català i castellà. (Cal revisar que llegeixen les normes ortogràfiques a treballar, fer-ho de qualsevol manera no serveix de res).
  4. Visualitzar o preparar les receptes que han preparat els alumnes.
  5. Aplicació de taules de multiplicar times table per mòbil o tauleta.