Som escola verda

Benvolguda família,
aquest divendres 24 per la tarda van fer a l’escola tot un seguit d’activitats relacionades amb el descobriment de la placa d’Escola Verda que finalment ha arribat a l’Escola, entre aquestes van tenir un petit parlament del Regidor de Medi  Ambient i la Regidora d’Ensenyament.
Un cop acabat aquestes activitats en horari lectiu, la festa es va trasllar al carrer, davant de l’escola. Allí hi havia paradetes relacionades d’una manera o altra amb l’escola i el seu compromís medi-ambiental. Hi havia una parada de l’AMPA, una de compra i venda d’articles de segona mà, una de xocolata per a tothom, una reivindicativa de l’ús de la bicicleta i els aparcaments, una de fem salut i una altra de cistella verda.
Recordeu la festa continua el divendres a partir de les cinc de la tarda,us hi esperem a tots !!!

Jordi Navarro Mercadé

Director de l’ Escola Ocata