SANTA CECÍLIA

El divendres 22 de novembre vam celebrar a l’escola el dia de St Cecília, patrona dels músics. Es va  fer una petita jornada musical a càrrec de diferents artistes molt propers a l’escola.
A les entrades i sortides de la jornada escolar, es podia gaudir de la música ambiental interpretada per alumnes de l’escola: Noa Sitjar i de Luís al violí; i Sara Martínez Sales al piano.
A més a més, es van organitzar un parell d’audicions diferents pels alumnes d’alguns cursos de primària.
Per una banda,  l’audició de piano de Rubèn Godina i Navarro on els infants van  gaudir de la seva sensibilitat i instint musical. L’artista va poder compartir la seva experiència personal i així fer que els alumnes es sentissin  molt propers a ell.
En Jaume Batlle de Castro, ens va organitzar un taller d’instruments tradicionals de Catalunya per els alumnes de 3r curs de Primària. El taller consistia en fer una breu explicació de l’evolució d’aquests instruments ( sac de gemecs, gralla….) on en mostrava de manera directa als infants, i on s’explicava i comentava la peculiaritat de la manera de fer-la sonar. Tots ells i elles van poder construir un instrument de vent  format per un tub on el so era produït per una llengüeta de doble canya.
Els més petits de l’escola van tenir el privilegi d’escoltar en format Petit Concert; a les companyes grans de l’escola interpretant peces musicals amb el seu instrument.
Va ser un dia on la música sonava per l’escola, i per tant, un dia diferent i especial.

Si voleu veure un petit tastet d’imatges feu clic a la fotografia següent.

Sta cecilia